A czy Ty robiłeś już badanie marketingowe?

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w zespół splatających się usług i korzyści. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, realizując szczegółowe analizy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich konkurentów.

SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta mystery shopper, dokonywana podczas odwiedzin w placówkach sprzedaży albo innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping – więcej na , obejmujący wyobrażenie o ustalonej grupie docelowej konsumentów, sprawdza wskazany zakład, punkt obsługi, placówkę i wdraża opracowane scenariusze. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem założonych standardów, sposób prezentacji usług, zdolność rozpoznania potrzeb klienta i rozwiania jego niepewności. Badaniu mogą podlegać także: umiejętności pro-sprzedażowe, dostępność materiałów POS, schludność i porządek na terenie oddziału.

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z firmą korzystając z wybranych kanałów dostępu, jak np. telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na wątpliwości i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, dostęp do informacji itd.

Pieniądze

Autor: AMagill

Oferta SecretClient zawiera także badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla mocne i słabe strony działania, szanse rozwoju i ryzyka, ułatwia wybór odpowiedniej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru wyróżnień premiowych. Periodyczne badania realizowane podczas realizacji działania są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy należycie używają te działania jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.

Nasza firma realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, hipermarketów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Rezultaty badań SecretClient podejrzeć można już w trakcie badania w systemie on-line. Przynosi to wiele cennych informacji, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Są użyteczne w motywacji i przygotowaniu szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę ankiet, zdjęć, filmów wideo itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera mnogość opcji analizy oraz wizualizację rezultatów. Dostęp do rezultatów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, zespołami sprzedawców.

Zespół: kontrahenci cenią naszą firmę za wieloletnie doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów obecnych nie tylko w większych skupiskach miejskich, ale również w setkach małych miejscowości. Taka siatka korzystnie oddziałuje na szybkość oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Badający są objęci odpowiednio przygotowanym programem kontroli i budowy lojalności.

Innym atutem SecretClient jest dostęp do opinii milionów nabywców dóbr i usług wewnątrz Programu Jakość Obsługi – więcej na oraz bieżące raporty konkurencji niemieckie prawo o nieuczciwej konkurencji wg branż. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych klientów, partnerów, pośredników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*